Saturday, March 6, 2010

sebalik tabir



Bile mase pulak ade bengkel kt cni?Adoi.aku salah masok taman ke?Eh,weyh.. Mane kedai kayu jati ary tuh?adoi.. mcm mane aku leh sesat ni.. Tutt2tutt<--aku tipon Robert japs..

1/2 second kemudian..

Dush!!"Betak,umah aku kt blkg tuh
,nih bengkel,kedai jati da tuka bengkel,ko hingat ko dudok Australia ke siap nk sesat2 bagai kt cni".. "Xbek tipu wo0,tuhan mrh" aku kate.. Aku yakin benar yg ni bukan area umah dia tuh(ckp lam hati).. Pang!Aku dpt penyepak free scare percuma..(kira penyepak percuma tak yah bayar) oleh Robert kerane terlalu byk soal,maka nya ari pns plak tuh,makin laju la penyepak sampai kt muke aku yg hensem bergaye ni.





Aha,o0,suda tukar ka?

Haa,nih la dia premis (cewah,cm brite) yang aku kate2kan tu.Dulu cam sebuah kedai perabot jati.Skg da tuka jadik bengkel?gempak wo0.Tekejut aku.. Tp,kedai perabot jati ke,bengkel ke,msti ramai org lepak dan wt reunion kt cni.(Meskipon lepak dn reunion tu cume 3 org je,aku ttp nk taruk lepak dn reunion).

Pelbagai jenis org la ade kt cni selalunye.Dah bagai2 org,bagai2 kerete la pulak ade kan.Aku igt tmpt parking pon ye gak.

The best part is,lokasi yg strategik ni la membuatkan ramai gadis berpusu2 nk test market kt cni.Almaklumla,kt bengkel ni punye la byk 'hot2 stuff' seputar alam rompin.Masyukkk.. tp tak termasuk aku,aku lalu sebab mmg tu jer laluan yg aku ade k.Jangan nk fitnah2 aku.

Paling besss,bujang2 nih sume pon bederet2 la lepak kt ats tembok tepi tong smpah tu smbil memerhatikan gadis beslua merah yang sangat sopan santun tu melintas jalan(xtemasuk aku,sbb aku pon bujang gak)..(aku nampak wey,aku nmpk!)time aku lalu sorg pon tak nmpk.ceh!





Ni pemandangan diwaktu malam..
MEskipon jam dah pukul pagi,bengkel masih beroperasi..wlwpon pontianak ngn pocong da tunjuk muke,lalu lalang depan bengkel,sape pon xheran,sbb org2 lam bengkel ni lagi ngeri dr hantu2 tu sume.Hantu pon naek takot dgn dorg2 nih.


5 comments:

  1. ramai pakwe hensam tak..?
    kalau ramai saya nak terjah ke sana skrg juga..

    ReplyDelete
  2. hahah
    iye.. sunggoh ramai lagi mengkagumkan
    sile dtg rumah saye yer..
    haha

    ReplyDelete
  3. ari ahad ttup..
    dg ari isnin..

    ReplyDelete
  4. lalat:betol2,sila dtg ary isnin ye cik payung untuk amik borang..

    ReplyDelete